Cała PolskaO wszystkimpodróże, wakacje, wyjazdy

Podsumowanie 2021 roku – czyli jaki był ten rok

2021 rok był dla nas wyjątkowy i to nie tylko ze względu na pandemię, bo już się zdążyliśmy do niej przyzwyczaić i nauczyliśmy się z nią żyć. To był rok ciekawych doświadczeń, wyzwań i aktywności 🙂

Posumowanie 2021 roku w życiu:

Jednym z takich nowych doświadczeń było (i jest nadal) nauczanie w trybie Edukacji Domowej. Na początku mieliśmy wiele obaw i wątpliwości, jednak życie pokazało wielokrotnie, że to była dobra decyzja. A przy okazji poznaliśmy fantastycznych ludzi oraz kilka fajnych rodzin 🙂 i pojechaliśmy na Mazury na zakończenie roku szkolnego 🙂

W tym roku udało nam się zobaczyć wiele pięknych miejsc i odkryć mnóstwo ciekawych zakątków naszego kraju. Między innymi mieliśmy okazję odwiedzić aż 5 parków narodowych (nie licząc WPN, bo tu bywamy non stop).

A były to:

1. Kampinoski Park Narodowy Kampinoski Park Narodowy – tu zawitaliśmy na początku roku, bardzo wczesną wiosną
2. Park Narodowy „Ujście Warty” Park Narodowy „Ujście Warty” – te okolice zwiedzaliśmy w majówkę
3. Gorczański Park Narodowy (zahaczyliśmy też o Pieniński Park Narodowy) Gorczański Park Narodowy – tu spędziliśmy wakacje
4. Park Narodowy Gór Stołowych Gory Stolowe-mniej popularne szlaki– w Góry Stołowe przyjechaliśmy jesienią, by podziwiać jesienne górskie krajobrazy
5. Karkonoski Park Narodowy Weekend w Karkonoszach – a to miejsce wybraliśmy, by na odludziu świętować naszą 25 rocznicę ślubu 😀

Zaprosiliśmy Was też w tym roku kilka razy do wspólnej zabawy:

– Zorganizowaliśmy dwie edycje gry terenowej na poznańskiej Dębinie: jedną zimą – podczas ferii zimowych, a drugą latem – w czasie wakacji 🙂 ,
– zorganizowaliśmy wspólne zwiedzanie Muzeum w Uzarzewie i razem przeszliśmy tamtejszy Quest 🙂
– opowiedzieliśmy Wam o grze Geochaching i kilka rodzin potem bawiło się z nami w szukanie skrytek podczas wycieczek 🙂

Bawiąc się z nami mogliście w tym roku zdobyć nasze Medale Odkrywcy, które zrobiliśmy specjalnie dla Was i zostawialiśmy je w różnych miejscach oraz rozdawaliśmy przy różnych okazjach. Wielu z Was już ma taki medal 🙂 , a jeszcze jest kilka do rozdania!

Bardzo dziękujemy za liczny udział w naszych grach i zabawach i za Wasze spontaniczne zaangażowanie, wszystkie polubienia, komentarze, wiadomości 🙂 – to nam dodaje skrzydeł 😉

Fajnie, że z nami jesteście!

Podsumowanie 2021 roku na blogu:

Teraz kilka słów o tym, co zadziało się na blogu. W 2021 roku napisałam 62 artykuły na różne tematy. Oczywiście przeważały te związane z podróżami i wycieczkami :). Były i o górach, i o okolicach Poznania, o poznańskich muzeach, o rezerwatach przyrody, o parkach krajobrazowych i narodowych, o ciekawych miastach, o kłodawskiej kopalni soli, o punktach widokowych, o grach planszowych i wiele innych…

Zajrzeliście na blog ponad 211.000 razy 🙂 SUPER! 😀

Na Facebooku fanpage liczy już ponad 10.000 osób! 🙂

A teraz kilka statystyk:

Najczęściej odwiedzane strony na blogu w roku 2021 związane z podróżami, wycieczkami to:

1. Park linowy w Jankowicach
2. Ciekawe miejsca niedaleko Leszna
3. Dyniowa zagroda w Plewiskach
4. Ścieżka przyrodnicza – Dolina Cybiny
5. Białowieża i Puszcza Białowieska

Wpisy nie związane z podróżowaniem, które cieszyły się dużą popularnością to:

1. Jak podpisać rzeczy do szkoły, przedszkola
2. Świąteczne filmy animowane dla dzieci
3. Urodziny nastolatków
4. Ryż curry – przepis
5. 10 sposobów jak wytrzymać w domu z dwójką dzieci

Najczęściej wyświetlane wpisy związane z górami to:

1. Gorce z psem – Turbacz
2. Góry Izerskie dla rodziców z małymi dziećmi
3. Radunia – góra w masywie Ślęży
4. Luboń Wielki – Beskid Wyspowy – najkrótszy szlak
5. Spływ Dunajcem z psem

Jeszcze raz dziękujemy, że z nami jesteście! Obserwujcie nas dalej na Facebooku i Instagramie, zaglądajcie na bloga po inspiracje i polecajcie swoim znajomym 🙂 .

A my postaramy się dalej tworzyć dla Was interesujące treści i odkrywać fajne miejsca 🙂

W nadchodzącym Nowym Roku 2022 życzymy udanych podróży, wycieczek i wyjazdów i oczywiście zdrowia! Pozdrawiamy Was cieplutko i do zobaczenia gdzieś na szlaku!